tisdag 15 februari 2011

v. 7

Veckorna går nästan skrämmande fort! Och jag klagar inte. Personligen längtar jag tills våren kommer till Stockholm.
Lite varmare, lite mindre kläder, lite mindre snö på marken (= lite lättare att träna i lekparken).

Men jag får gå och längta ett tag till verkar det som. Jag har hört att den här kylan som håller på och larvar sig nu kommer hålla sig kvar ända till slutet av februari...

Men, men. Morgondagen (onsdag 16/2) bjuder på en premiär! Det handlar om ett nytt träningstillfälle.
Imorgon onsdag, fr.o.m. kl. 8.00 kan man simma i spånga simhall, men möjlighet att hålla på ända till kl. 10.30!!

Torsdag, 17/2, var det ev. prat om beep-test igen. Jag tror vi skjuter på detta till några veckor efter sportlovet. Kanske rent av till veckan innan Polen-lägret. Vi får se.

På lördag kommer vi köra teknikträning på paddelmaskin följt av den vanliga simträningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar